• Vooremaa
Puhkusejutud
Reisipäevik. Päev 3. Poola-Tšehhi

Tänane päev oli sõidu poolest kõige pikem ja kohati tundus, et sõit ei saagi otsa. Hommikul ärkasime kergelt ja varakult. Asjad käisid kiirelt kokku ja seni kuni teised hommikusööki tegid, läksin mina mudilastega veel ujuma. Loomulikult oli pärast tegu, et veeloomi veest välja saada.

Sõit algas täna hommikul Tšehhi poole. Pelgasin pisut, et piiril on mingi hull kontroll, kes konkreetselt covidi passi nõuab. Keelest mitte mõhkugi aru ei saa – oleks pisut ebamugav värk olnud. Õnneks oli piiriületus märkamatu ja sujuv. Kämpingusse tulles suutsime küll valesti keerata ja ringi sisse sõita aga õnneks leidsime õige koha ikka üles 😀

Siin on palju vihma sadanud. Aga plats ise hooldatus, puhas ja korralik. Igalühel on ruumi. Seekord võtsime me kämpingumaja. Õnneks, sest me kohale jõudes müristas ja kõmistas üsna kõvasti
Siin on mänguväljak pisematele, toiduvalmistamise nurk, pesemisruum ja wc puhtad ja korralikud. Kuid et köögis pliiti saaks kasutada, tuleb münte pilusse toppida, niisamuti on pesemine metallketakestega…millega saab 3 ks minutiks vett.

Lapsed leidsid kohe omale uusi sõpru. Neid küll mingi keelebarjäär ei takista 😀

Administraatori putkast saab osta omale jätsi, jooke ja hädavajalikke asju nagu vesi või piim. Hommikusöögiks on võimalik tellida pehmeid saiakuklikesi. “Lähedal” pidi asuma ka kohalik maksimarket. Eks homme avastame, kui hommikusöögi kraami on vaja täiendada. Tundub, et sooja ilmaga lihtsalt võib minna kodust kaasa võetud toit halvaks.